قوانین و شرایط

ماهیت این قوانین برای تضمین رعایت حق و حقوق وبسایت سای تک و مصرف کننده است.

تمام استفاده کننده های خدمات ارائه شده، موظف به رعایت کامل و 100% شرایط و قوانین ارائه شده در وبسایت سای تک هستند.

کاربر برای استفاده و خرید خدمات وبسایت سای تک می‌بایست به سن قانونی 18 سال رسیده باشد. در غیر اینصورت سای تک هیچگونه پشتیبانی و تضمینی بابت عواقب خرید نخواهد داشت.

تعهدات

خدمات ارائه نیترو دیسکورد

سای تک متعهد است که در قبال مبلغ تعیین شده، نیتروی دیسکورد را با شرایط ذکر شده در اسرع وقت پس از خرید به کاربر ارائه نماید.

در صورت بروز مشکل در ارائه خدمات پس از خرید، سای تک ملزم است که در اسرع وقت موضوع را به کاربر اطلاع رسانی کرده و سفارش را  ظرف 24 ساعت تعویض یا لغو نماید و یا هزینه واریز شده را عودت دهد.

با توجه به اینکه خدمات ارائه ی نیتروی دیسکورد می تواند تحت تاثیر عوامل بسیاری باشد که خارج از کنترل سای تک است، بنابراین جبران خسارت از سمت سای تک تنها در صورتی قابل انجام می باشد که مشکل پیش آمده به صورت مشخص و مستند مربوط به عملکرد وبسایت سای تک باشد.

عوامل مانند زیر شامل جبران خسارت نمی گردند:

  • تعطیلی های کشور ایران و ترکیه و صرافی و تاخیر در شارژ کردیت کارت
  • مشکلات مربوط به کردیت کارت ها
  • مشکلات اساسی در وبسایت دیسکورد و Api مربوطه
  • هرگونه حوادث طبیعی که منجر به از بین رفتن داده ها یا عدم دسترسی به سرور گردد. مانند زلزله، سیل، طوفان، رعد و برق و…
  • مشکلات عدم دسترسی به اینترنت یا قطعی اینترنت
  • هرگونه قطعی و مشکل در ارائه خدمات که قبلا توسط سای تک اطلاع رسانی شده باشد.
  • هر گونه مشکل که از تنظیمات و یا دخالت انجام شده توسط کاربر باشد.

خدمات پشتیبانی

خدمات پاسخ به سوالات، پیگیری سفارشات و … در تلگرام پشتیباتی انجام می‌شود.

ساعت پاسخگویی پشتیبانی:

تلگرام: از 10 صبح تا 2 بامداد
تلفنی: از 4 عصر تا 9 شب

در صورت عدم پاسخگویی به تماس کاربر، از طریق پیامک پیگیری خواهد شد.

سای تک تلاش می نماید که کیفیت و سرعت پاسخ دهی را مثل همیشه افزایش دهد تا در زمان بروز مشکل و یا هر موردی، در کنار کاربر باشد.

در صورتی که کاربر به هر نحوی اقدام به توهین یا فحاشی به عوامل پشتیبانی سای تک نماید، ضمن اینکه ارائه خدمات به اینگونه کاربران قطع خواهد شد، سای تک مختار است که در صورت نیاز از طریق مراجع قضای موضوع را پیگیری نماید.

لغو سفارش و بازگشت وجه

شرایط و نحوه ی بازگشت وجه محصولات در این صفحه بطور کامل توضیح داده شده است.

تمامی کاربران وبسایت سای تک موظف هستند قبل از خرید هر محصول از وبسایت، اطلاعات کاملی از نحوه ی عملکرد محصول داشته باشند.

این اطلاعات در صفحات محصول بطور کامل ذکر شده و در صورت ابهام کاربر می‌تواند از طریق پشتیبانی با عوامل وبسایت سای تک ارتباط بگیرد و ابهامات خود را قبل از خرید برطرف کند.

در صورتی که کاربر خریدی را به اشتباه انجام دهد و یا از خرید پشیمان شود به هیچ عنوان شامل بازگشت وجه نمی‌باشد؛ بلکه وجه سفارش ایشان به کیف پول وبسایت منتقل می‌شود و یا محصول خریداری شده با محصول دیگر جایگزین می‌شود.

در صورتی که سفارش شامل بازگشت وجه شود، مبلغ سفارش از طریق شاپرک در مدت 1 تا 72 ساعت به حسابی که با آن سفارش به ثبت رسیده برگشت داده می‌شود.

محرمانگی داده های کاربران

در تمامی محیط های ارتباطی روش هایی برای استراق سمع وجود دارد. سای تک تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری از داده ها انجام می‌دهد، با این حال از جانب احتیاط از کاربران خود می‌خواهد که از اطلاعات خود محافظ کنند.

سای تک از زمان ثبت سفارش تا زمان تکمیل سفارش، مسئول حفظ امنیت داده های مرتبط با سفارش کاربران اعم از: Email, Password و Backup Code های حساب دیسکورد کاربران است و بعد از تکمیل سفارش سای تک مسئولیتی در برابر سوء استفاده از این اطلاعات را ندارد.

تمام کاربران موظفند که بعد از تکمیل سفارش، رمز عبور خود را تغییر دهند تا در صورت نفوذ به داده های اطلاعاتی سای تک از طرف شخص سوم، اطلاعات کاربر غیرقابل استفاده شود.

مسئولیت و تعهدات کاربران

کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با خدمات تهیه شده می‌باشند. همچنین می‌بایست به حقوق سایر کاربران سای تک احترام بگذارند.

سای تک حق قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران می‌گردد را برای خود محفوظ می‌دارد. ضمنا کاربر حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

ارائه هر گونه خدمات توسط سای تک منوط بر رعایت ادب و احترام – در تیکت، ایمیل، مکالمات تلفنی، پیامک و حضوری و … از سمت کاربران محترم می باشد، این بدان معنی است که در صورت مشاهده بکارگیری هر گونه الفاظ غیر محترمانه شامل تهدید، توهین و فحاشی از سمت کاربران، سای تک مجاز است به صورت یکطرفه همکاری خود را با کاربر مربوطه قطع نماید و سرویس های کاربر را بدون اطلاع قبلی غیر فعال نماید.

لازم به ذکر است که مرجع تشخیص موارد ذکر شده سای تک می باشد و بدیهیست که در صورت تداوم بی احترامی از سمت کاربر، حق پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی برای سای تک محفوظ می باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی وبسایت ارتباط بگیرید.