آموزش بات تیکت دیسکورد

فهرست مطالب

بات تیکت دیسکورد به شما کمک می‌کنه تا توی سرورتون بخشی رو برای پشتیبانی، سوالات، صحبت های مهم، انتقادات و پیشنهادات و … ایجاد کنید.

توی این آموزش از سای تک می‌خوام بهتون یه بات خفن دیسکوردی رو بهتون کامل آموزش بدم پس تا آخر با من باشید.

اموزش بات تیکت دیسکورد

برای این کار ما از ربات Ticket Tools استفاده می‌کنیم که یکی از بهترین بات های دیسکورد حساب میشه. این ربات خیلی تنظیمات زیادی رو داره و از اونجایی که داشبورد اختصاصی داره کار باهاش خیلی راحته.

نحوه اینوایت بات

از طریق این این لینک ربات رو به سرور خودتون دعوت کنید.

پیش نیازهای بات

برای اینکه بات بتونه کارشو درست انجام بده مراحل زیر رو طبق چیزایی که میگم پیش برید.

  • به تنظیمات سرور خودتون برید و از بخش Roles یک رول برای کسایی که می خواید ساپورتر باشن و بتونن تیکت رو جواب بدن، بسازید و اگه از قبل دارید نیاز نیست کاری انجام بدید.
  • حالا وقتشه یک کتگوری برای تیکت هایی که ایجاد میشه بسازید. طبق عکس زیر پیش برید.

داشبورد بات Ticket Tools

با کلیک بر روی این لینک وارد داشبورد ربات بشید و از منوی سمت چپ روی Panel Configs بزنید.

حالا از اینجا یک پنل بسازید.

  • Panel Name: اسم پنل
  • Support Team Role: رولی که مدیریت کننده و جوابگوی تیکت هاست
  • Panel Channel: کانالی که می خواید پیام پنل تیکت اونجا ارسال بشه (توی سرور خودتون بسازیدش)

حالا بعد از ساخته شدن پنل، روی دکمه Send بزنید تا پیام ارسال بشه.

تنظیمات بات تیکت

پشمام! چقد تنظیمات؟ آررره. کلی چیزای باحال داره این ربات که همه رو با هم بررسی می کنیم. حالا از کجا شروع کنیم؟ از اولی میریم تا آخری…

توی این آموزش فقط بخش هایی که مربوط به امکانات رایگان ربات هست رو بهتون یاد میدم چون پرمیومش به دردتون نمی خوره.

تنظیمات بات تیکت

General Options

  • Support Team Roles: این رول مخصوص ساپورترهای تیکت هست.
  • Additional Roles: این رول یه رول اضافی هستش که بعدا به دردمون می خوره.

Category Options

  • Category Open: کتگوری ای که قراره تیکت هایی که توی سرور باز میشن چنلشون اینجا ساخته بشه.
  • Category Closed: کتگوری ای که بعد از بسته شدن تیکت، چنلش به اونجا منقتل میشه. می‌تونید همون کتگوری که برای باز شدن گذاشتید رو انتخاب کنید.

Permission Options

از این بخش، برای 4 دسته از کاربران و در دو حالت تیکت باز و بسته می تونید پرمیشن تعیین کنید.

  • Support Team: کسایی هستن که به عنوان مثال ادمین هستن.
  • User: کسی هست که تیکت رو می سازه.
  • Additional Roles: اون رولی بود که در بخش اول انتخاب کردیم. یه فردی که ادمین نیست اما می خواد توی بخش تیکت ها بهتون کمک کنه یا پرمیشن کمتری از Support Team داره می تونه باشه.
  • Everyone: اینم که پرمیشن اعضای سرور هست. ترجیحا View Channel رو براش ببندید تا جز ادمینا و کسی که تیکت رو ساخته کسی تیکت هاتون رو نبینه.

Logging Options

لاگ به معنای ذخیره کردن یه سری اطلاعات از تیکت هاست که اگه چنلی رو بهش اختصاص بدید به نظر من سود کردید.

  • Transcript Channel: کانالی که می تونید تیکت ها رو داخلش سیو کنید.
  • Logging Channel: اطلاعاتی شامل ساعت باز شدن تیکت، بسته شدن و سازنده و … اینجا براتون میاد.
پیشنهاد میکنم این مطلبو هم بخونی:  دیسکورد به چه دردی میخورد و چه استفاده هایی دارد؟

Button Options

این بخش هم بخاطر Permium بودنش توی بات تیکت دیسکورد کاری باهاش نداریم.

Ticket Options

  • Message Text: این متن پیامی هست که توی تیکت بعد از ساخته شدن ارسال میشه.
  • این پیامی هست که توی سای تک استفاده می‌کنیم:
  • تیکت شما ساخته شد. {user}
    **لطفا مشکل خود را به صورت کاملا واضح در یک پیام بنویسید تا سریع تر جواب بگیرید.**
    <@&672783533588348938> <@&844993901609746433>
  • خط آخر مربوط به منشن رول اونر و منیجر در سرور سای تک هست.

Panel Options

این گزینه برای متن پیامی هست که توی چنل Ticket ارسال میشه. مثل پیام زیر:

پیام تیکت

Moderator Options و Automation Options و Claiming Options

سه بخش پولی و به درد نخور دیگه که ازش رد میشم! ?

Supported Variables

از اینجا می تونید یه سری متغیر برای پیام های خودتون انتخاب کنید.

مثلا اگه {ticket.user} رو توی پیامتون به کار ببرید، کسی که تیکت رو ساخته منشن میشه.

4.4/5 - (10 نفر به این پست امتیاز دادن!)

نظر خودتو بهمون بگو!

قوانین بخش نظرات:

1- از الفاظ نامناسب استفاده نکنید.

2- پیام خودتون رو فارسی بنویسید.

13 دیدگاه

  1. امیر بدون ۲۰۶ گفت:

    سلام من میخوام یه تیکت بسازم که چند بخش داشته باشه هر کدوم رو که میخوان بزنن تا ساخته بشه باید چیکار کنم؟

  2. arsam گفت:

    من میخام تو تیکت تول در پایین تیکت چنتا گزینه بزارم باید چیکار کنم؟

    • مسترسای گفت:

      سلام وقت بخیر. باید از قسمت form اون تیکت هایی که میخواید رو متصل کنید.

  3. کیارش گفت:

    سلام.من میخوام وقتی کسی تیکت داد بره پایین بخش تیکت.باید چه کار کنم؟

  4. Mohammad گفت:

    سلام
    من همه چی بات و اوکی کردم فقط میخواستم اون پیامی که ممبر ها میان تیکت درست میکنن رو بفرستم این ارور رو میده:
    Failed to send: Access denied (ticket tool dosen’t have permission to view or send into this channel)
    مشکلش چیه؟

  5. سینا گفت:

    من همه کار هارو انجام دادم وقتی کی می خواد تیکت باز کنه با این پیام مواجه میشه چند نفر هم این کار رو امتحان کردن ولی بازم این پیام میومد

    Warning: Ticket limit reached, You already have 0 tickets across all panels of the global limit set for this server

    • MesterSye گفت:

      سلام سینا. توی داشبورد سایت وارد شو و از بخش Panel Config تنظیمات پنل خودت رو باز کن. بعد از بخش General Options تعداد Ticket Limit رو روی 1 یا بیشتر بذار. الان روی 0 تنظیم شده و حداکثر تیکتی که یه نفر میتونه بسازه 0 دونه هست و تو باید این عدد رو بیشتر کنی.

  6. Dani گفت:

    Failed to send panel, Run $debug in the channel to check for errors این پیام موقع send پنل تیکت برام میاد و اینکه $debug میزنم هیچ اتفاقی نمیوفته یه راهنمایی کنید ممنون

    • MesterSye گفت:

      توی سرورتون باید کامند $debug رو بزنید. احتمالا پرمیشن های بات چیزی نیست که باید باشه. به رولی که بات داره پرمیشن Adminstrator بدید احتمالا اوکی میشه.

  7. A1ireza20 گفت:

    خیلی وقت بود که توی سایت ها دنبال روش ساخت تیکت دیسکورد بودم که اینجا پیدا کردم. ممنون

    • Tra1 گفت:

      خییییلی بد شده
      یوتیوب اومده میگه نمی‌ذارم موزیک پخش کنید توی باتای دیسکورد البته حقم داره خیلی از ویوهاش و درآمدش کم میشه
      اما باتای مثل Ryhtm و Groovy و Hydra خیلی حیف شدن واقعا خیلی خوب بودن من خیلی وقت بود باهاشون آهنگ گوش میدادم توی دیسکورد
      هعی داوش ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش دیسکورد

دیسکورد به چه دردی میخورد و چه استفاده هایی دارد؟

معرفی ربات ها

بات NQN بهترین جایگزین نیترو دیسکورد

ترفند های دیسکورد

حالت های متن در دیسکورد

آموزش دیسکورد

تنظیمات نوتیفیکیشن دیسکورد

کانفیگ سرور دیسکورد

نحوه ساخت لینک اختصاصی سرور دیسکورد

کانفیگ سرور دیسکورد

ساخت انانسمنت چنل