دانلود نرم افزار دیسکورد برای تمامی پلتفرم ها

با دانلود دیسکورد، به دنیای جدید ارتباطات ورود می کنید! حالا دیسکورد چیه؟

دیسکورد یک نرم افزار چت و ارتباط صوتی و تصویری برای گروه ها و جامعه های آنلاین است. این نرم افزار امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری در گروه های مختلف، مانند بازی های آنلاین، کلاس های آموزشی، جلسات کاری و … را فراهم می کند.

20230905004955 fpdl.in discord logo icon 3d render 975254 342 full 1 - دانلود دیسکورد | دانلود نرم افزار دیسکورد برای موبایل و PC
دانلود دیسکورد

دانلود دیسکورد نسخه ویندوز

لینک دانلود برنامه دیسکورد کامپیوتر برای دسترسی به این اپلیکیشن خفن با امکانات: سرورهای چندگانه، تماس صوتی و تصویری، اسکرین شیر و … برای شما در زیر قرار داده شده.

Screenshot 2023 09 05 021110 1 - دانلود دیسکورد | دانلود نرم افزار دیسکورد برای موبایل و PC

دانلود دیسکورد نسخه اندروید

اگر گوشی شما اندرویدی است و قصد دارید دیسکورد را دانلود کنید، می‌توانید یا از طریق گوگل پلی اقدام کنید یا دکمه دانلود مستقیم زیر.

Screenshot 2023 09 05 013304 1 - دانلود دیسکورد | دانلود نرم افزار دیسکورد برای موبایل و PC

دانلود دیسکورد نسخه IOS

دیسکورد بریز رو آیفونت رفیق! برای دانلود دیسکورد مناسب سیستم عامل IOS می‌توانید از طریق دکمه دانلود از اپ استور زیر اقدام کنید.

Screenshot 2023 09 05 015329 1 - دانلود دیسکورد | دانلود نرم افزار دیسکورد برای موبایل و PC

دانلود دیسکورد نسخه مک

برای دانلود نرم افزار دیسکورد برای مکینتاش خودتان می‌توانید از طریق دکمه زیر به صورت مستقیم دیسکورد مناسب سیستم عامل Mac را نصب کنید.

Screenshot 2023 09 05 015916 1 - دانلود دیسکورد | دانلود نرم افزار دیسکورد برای موبایل و PC

دانلود دیسکورد نسخه لینوکس

اگر سیستم عامل لینوکس شده یکی از نسخه های بر پایه دبیان است می‌توانید به راحتی از طریق لینک های دانلود زیر دیسکورد مناسب خودتان را دانلود کنید.

Screenshot 2023 09 05 020340 1 1 - دانلود دیسکورد | دانلود نرم افزار دیسکورد برای موبایل و PC
آخرین آپدیت: فروردین 10, 1403 01:31

ویندوز

حداقل ویندوز 7.0

اندروید

حداقل اندروید 6.0

قیمت

رایگان در گوگل پلی

دسته بندی

نرم افزار مسنجر رایگان!

دیسکورد وب!

اگر قصد دارید بدون نصب نرم افزار روی سیستم خودتان و بر پایه وب به دیسکورد متصل شوید، می‌توانید از طریق دکمه زیر به نسخه وب دیسکورد وارد شوید:

اگر نمی‌تونید دیسکورد رو روی سیستم خونگی خودتون (کامپیوتر یا لپتاپ) نصب کنید اصلا جای نگرانی نیست. شما می‌تونید از دیسکورد وب و سایت دیسکورد استفاده کنید. دیسکورد وب امکاناتی کاملا مشابه دیسکورد نسخه دسکتاپ به شما می‌ده.

نمایی از صفحه لاگین دیسکورد وب اپ

نمایی از صفحه لاگین دیسکورد وب اپ

قابلیت های برنامه دیسکورد

  • ایجاد و مدیریت سرورها
  • ایجاد و مدیریت نقش های مختلف برای اعضا
  • مدیریت آسان اعضا با رول ها
  • صحبت کردن با دیگران
  • تماس صوتی و تصویری رایگان
  • استفاده از ربات های مختلف
  • اوپن سورس بودن و قابلیت ویرایش
  • پوش نوتفیکیشن و اطلاع رسانی
  • دایرکت مسیج و ارسال پیام خصوصی
  • پشتیبانی از چند سرور: تمام گروه های چت و بازی خود را در یک کلاینت مدیریت کنید!

دیسکورد نسخه موبایل چه سودی دارد؟

از بین نرم افزارهای برقراری ارتباط مثل گوگل میت، اسکایپ، اسلک و دیسکورد؛ یکی از بهترین این نرم افزارها در ارتباط از طریق موبایل برای شما می‌تونه دیسکورد باشه. نسخه موبایل دیسکورد از لحاظ کاربری هیچ فرقی با نسخه کامپیوتر نداره.

لازم به ذکر است که دیسکورد فقط یک نرم افزار برای گیمرها نیست. نرم افزار دیسکورد برای ارتباط شما تا 1000 نفر هم گنجایش داره و اتفاقا در همین اواخر توی سرور دیسکورد پوریا پوتک اعضایی که توی ویس بودن به 750 رسیده بود و این بی نظیره!

قابلیت های آپدیت اخیر دیسکورد موبایل

  • اضافه کردن ایموجی ها به لیست علاقه مندی
  • اسکرین شیر و استریم از صفحه موبایل
  • اضافه شدن اسلش کامند ها به موبایل
  • ساخت و ورود به استیج چنل ها
  • ویدئو کال تا ظرفیت 25 نفر

در انتها باید اشاره کنیم که ما برای شما عزیزان «آموزش ساخت اکانت دیسکورد» را نیز ساختیم که در صورتی که پس از نصب دیسکورد نتوانستید اکانت بسازید از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که شما در سای تک مرجع دیسکورد فارسی می‌توانید مقالات آموزشی با کیفیت دیسکورد را بخوانید، از آخرین اخبار مطلع شوید و در بخش فروشگاه ما اقدام به خرید محصولاتی همانند نیترو دیسکورد و بوست سرور دیسکورد کنید.

دیسکورد چیه؟

Discord یک برنامه چت صوتی و متنی بین پلتفرمی (چند پلتفرمی) است که در ابتدا برای گیمرها طراحی شده بود، اما از زمانی که محبوبیت اصلی پیدا کرد، همه نوع جوامع به آن روی آوردند. حتی کارکنان TechSpot که یکی از معروف ترین وبسایت های فناوری و بررسی و دانلود و… است از Slack دور شده اند تا از دیسکورد تمام وقت برای همکاری و ارتباط تیمی استفاده کنند.

آیا دیسکورد فقط برای گیمر ها طراحی شده است؟

دیسکورد برای بازی و چت صوتی عالی است. Discord برای شروع فقط با تمرکز بر روی گیمر ها آغاز شد اما امروزه انواع کاربر ها به شروع از استفاده از آن کرده اند. درست مانند Microsoft Teams یا Slack، Discord سرورهای عمومی و خصوصی را ارائه می دهد که هر کسی می تواند به صورت رایگان ایجاد کند و به آن ملحق شود، و امروزه به طور گسترده برای ارتباطات تیمی و همکاری استفاده می شود.

ما در مورد سرور های دیسکورد در مقاله کامل سرور دیسکورد چیست، همه چیز در مورد سرور دیسکورد توضیح دادیم.

سرور ها، چنل ها و ربات ها 3 پایه اساسی دیسکورد هستند. قبل از دانلود دیسکورد بهتر است نکاتی در مورد امنیت آن، مقایسه آن با دیگر شبکه های اجتماعی و… را نیز بدانید.

امنیت و رمزنگاری دیسکورد چگونه است؟

Discord از روش‌های رمزگذاری اولیه مانند TLS برای محافظت از متن و تصاویر در حال انتقال استفاده می‌کند، اما رمزگذاری انتها به انتها (رمزنگاری End to End) مانند WhatsApp یا Telegram را ارائه نمی‌دهد.

سایر پلتفرم‌های جامعه‌گرا ویژگی‌های ایمنی مشابهی را برای پیام‌های نوشتاری ارائه می‌کنند، اما برخی مانند تیم‌های مایکروسافت رمزگذاری سرتاسری را برای تماس‌های VoIP ارائه می‌دهند. اگرچه Discord یک برنامه پیام‌رسان عالی است، اما این پلتفرم رمزگذاری سرتاسری برای ارتباط متنی یا صوتی/تصویری ارائه نمی‌دهد. در حالی که داده های شما در حین انتقال به سرورهای Discord رمزگذاری می شوند، در سرورهای مذکور ذخیره می شوند.

Discord vs Whatsapp cover - دانلود دیسکورد | دانلود نرم افزار دیسکورد برای موبایل و PC