تغییرات دیسکورد به مناسب تولد 6 سالگی اش!

فهرست مطالب

دیسکورد به محلی برای تماس با بیش از 150 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان تبدیل شده است تا درباره همه چیز از ورزش های هوازی، موسیقی، دیدار های مجازی یا جلسات درسی و کاری در تمام روز صحبت کنند.

دقیقا کمتر از یک سال پیش، دیسکورد کارهایی را برای استقبال از جهان در خود انجام داد. دیسکورد کارهایی را برای بهبود تجربه کاربری افرادی که در سرتاسر دنیا از آن استفاده می‌کنند انجام داده تا کمی بیشتر از دیسکورد لذت ببرید.

با تغییرات ظاهری دیسکورد، مجددا به دیسکورد خوش آمدید!

چرا دیسکورد لوگوی خودش را تغییر داد؟

لوگوی قبلی دیسکورد از سال 2015 که راه اندازی شد با آن همراه بود. بسیاری از مردم نمی‌دانند که نماد لبخند کوچکی که در لوگوی Discord وجود دارد، دارای اسم است: Clyde (کلاید). بیشتر افراد آن لبخند را دیسکورد می‌نامند.

کلاید در خانه ی خود پنهان پنهان شده و خانه را صدا می‌زند.

Discord Previous Logo SyeTech.ir - تغییرات دیسکورد به مناسب تولد 6 سالگی اش!

بیشتر اوقات، کلاید قدیمی را در یک حباب چت با مستطیل گرد خواهید دید. از نظر فنی، حضور در داخل این حباب “خانه” ی آن است. لوگوی قدیمی دیسکورد را هر کجا که دیده باشید، مانند وبسایت، پروفایل شبکه های اجتماعی یا لوگوی نرم افزار و هر کجا که کلاید را دیده باشید، او در یک چیز دیگر است. مثل یک همستر در توپ غلتکی.

فقط عقاب ترین افراد ممکن است متوجه شوند، اما لوگوی قدیمی به صورت افتی نامتقارن بود. چیزی که تیم طراحی دیسکورد سال‌ها منتظر رفع آن بودند. جزئیات کوچک مثل “کلاید در یک حباب زندگی می‌کند” و “متقارن نیست” می‌توانند هنگام ایجاد عناصر جدید، دارایی های هنری و حتی موارد تجاری محدود کننده باشند.

Asymmetric Discord Logo SyeTech.ir - تغییرات دیسکورد به مناسب تولد 6 سالگی اش!

بنابر این، دیسکورد با خود فکر کرد که چطور می‌تواند روح تازه ای به کلاید بدهد. مدتی طول کشید تا کلاید جدید به یک نتیجه ی خوب فرود آمد. مردم در سراسر جهان با لوگوی دیسکورد آشنا هستند. پس دیسکورد نمی‌تواند مردم را با چیزی متفاوت از کلاید روبرو کند.

در زیر یک پیش نمایش از تمام ایده ها و آزمایش هایی است که دیسکورد برای ظاهر جدید کلاید پیاده سازی کرده.

دیسکورد همچنین کلاید را از بند خانه ی خودش رها کرده و ما بسیار هیجان زده هستیم. در واقع شما حتی می‌توانید با دیدن کلاید لبخند بزنید. ناراحت شوید یا احساسات عجیبی درک کنید. و اینجا دیسکورد اجازه داده است تا کلاید هر چیزی را که دوست دارد و باید احساس کند، احساس کند.

Discord Clyde Updates SyeTech.ir - تغییرات دیسکورد به مناسب تولد 6 سالگی اش!

اگر به بالای سر کلاید نگاه بیندازید، ممکن است متوجه شوید که آنتن های قدیمی، الان بیشتر شبیه شانه های کلاید هستند. تیم طراحی دیسکورد فهمیده که آنتن های کلاید تیز است و هنگام چاپ بر روی انواع مختلف مواد و چاپ روی سطوح بسیار کوچک، به خوبی دیده نمی‌شود.

در پایان، دیسکورد معتقد است که تغییراتی که در کلاید ایجاد کرده او را با لحنی دوستانه تر نشان می‌دهد. در حالی که هنوز هم آن را با افراد قدیمی و قدیمی کاربران هم بی نظیر و آشنا نگه می‌دارد.

تمام این جزئیات کوچکتر، پیشرفت ها و ویژگی های جدید را به ظاهر جدید برای سال های آینده اضافه کرده است.

پیشنهاد میکنم این مطلبو هم بخونی:  قاب پروفایل دیسکورد

لوگوی جدید: لوگوتایپ جدید

در کنار تغییرات جدید برای کلاید، یک علامت متنی از Discord را هم مشاهده می‌کنیم. این لوگو تایپ جدید بر پایه فونت “Ginto” ساخته شده است.

Discord New Logotype SyeTech.ir - تغییرات دیسکورد به مناسب تولد 6 سالگی اش!

وقتی چیزی جهانی شد و دنیا آن را دید، دیگر هیچ بازگشتی وجود ندارد!

دیسکورد تصمیم گرفته است تا در استفاده از لوگوتایپ خود، همیشه حرف اول را مانند حروف اول اسم های انگلیسی، بزرگ بنویسد تا خوانا تر باشد.

سایه های بلورپل (و رنگ های دیگر…)

بلورپل، درست مثل کلاید در هر گوشه ای از دیسکورد (قدیم) هست. این رنگ کاملا آبی یا بنفش نیست. چیزی بین آن.

همه ی رنگ های قدیمی دیسکورد به سمت ماورا بنفش بود، همراه با رنگی که سایه های خاکستری هوشمندانه نامیده می‌شود. از جمله “Greyple”، “Dark, But not black” و “Not quite black”.

در لوگوی جدید دیسکورد، رنگ های بلورپل روشن تر و اشباع شده تر ارائه می‌شود. در زیر  رنگ بلورپل جدید، در کنار کلاید جدید و لوگوتایپ کلمه Discord وجود دارد. بنابراین تغییرات رو مشاهده می‌کنیم:

Discord New Blurple and Clyde SyeTech.ir - تغییرات دیسکورد به مناسب تولد 6 سالگی اش!

رنگ روشن بلورپل، از الان تا همیشه به عنوان “OG Blurple” شناخته خواهد شد.

دیسکورد به این نتیجه رسیده است تا با روشن تر کردن رنگ ها، جسورتر و بازیگوش کردن آنها انرژی بیشتری را برای کل پالت رنگی خود بیاورد. دیسکورد با آوردن رنگ های روشن، و معرفی یک رنگ جدید: قرمز، تنوع بیشتری به پالت رنگ خود داده است.

Discord New Color Palletes SyeTech.ir - تغییرات دیسکورد به مناسب تولد 6 سالگی اش!

ممکن است برخی از رنگ های پالت جدید دیسکورد برای شما آشنا باشد و بعضی از آنها را در پیام های وضعیت آنلاین، Away و DND دیده اید. گرچه رنگی مثل صورتی ارتباط مستقیمی با خود دیسکورد ندارد اما همچنان سرگرم کننده است.

رنگ های جدید دیسکورد از نظر ما کمی روشن تر و سرزنده تر است. کل رنگ های جدید دیسکورد را در صفحه برندینگ ببینید. discord.com/branding

این تغییرات چطور بر دیسکورد تاثیر می‌گذارد؟

درست است که پالت رنگ جدید دیسکورد با استفاده از موضوعات روز الهام گرفته شده اما این بدان معنا نیست که رنگ ها تماما برای وبسایت و یا بلاگ دیسکورد مناسب است.

دیسکورد رنگ خود را صفحه های لاگین، ثبت نام و صفحه های ورود به دیسکورد و … تغییر داده است. پس از ورود به دیسکورد، در صفحات مختلف این تغییرات بسیار ظریف تر می‌شوند. کلاید جدید همانند همیشه در سمت چپ بالا از شما استقبال خواهد کرد و همه رنگ‌ها کمی پر رنگ تر خواهد بود.

تایپوگرافی جدید دیسکورد در برخی از عناوین در سراسر برنامه ظاهر شده است، اما اکثر فونت ها و عناوین به شکل قبل مانده است. با گذشت سال، ممکن است بروزرسانی های دیگری را در جاهای مختلف دیسکورد مشاهده کنید، مانند تغییر تصاویر در حالت های خالی و راهنمایی ها.

مکانی را تصور کنید که میلیون ها نفر، آنرا خانه صدا می‌کنند

این خیلی عجیب است که دیسکورد در 6 سالگی خود، از ظاهر جدید خود رونمایی می‌کند. در اطراف همه وبسایت ها و شبکه های اجتماعی دیسکورد، عبارت جدیدی را خواهید دید: یک مکان را تصور کنید.

یک مکان را تصور کنید، مانترای (آیین هندوها) جدید دیسکورد است و این واقعیت را زنده می‌کند که دیسکورد برای بسیاری از مردم در سراسر جهان به معانی زیاد و مختلفی است. این یک ساخته و همکاری جدید با کامیونیتی است که دیسکورد به آن افتخار می‌کند و دوست دارد که شما هم مانند او فکر کنید.

پیشنهاد میکنم این مطلبو هم بخونی:  ماجرای اموجی کاکا سنگی 🗿 و استفاده کاربران دیسکورد از آن

در آخر، آن مکان جدید را برای دیسکورد تصور می‌کنید؟ این چیزی است که شما از آن درست می‌کنید.

Discord imagine a place SyeTech.ir - تغییرات دیسکورد به مناسب تولد 6 سالگی اش!

در این مدت زمان طولانی، دیسکورد به نظر خسته کننده شده بود و به نظر ما، امسال که با شیوع ویروس کرونا و اوج گرفتن آن عده ی زیادی به سمت دیسکورد هجوم آوردند زمان مناسبی برای تغییرات بزرگ بود.

البته نباید نادیده گرفت که نظرات کاربران هم در این تغییرات مهم است و باید از بازخوردهای شما چیزهای جدیدی یاد گرفت. پس لطفا نظر خودتون رو در یک کامنت به ما بگید.

3.3/5 - (6 نفر به این پست امتیاز دادن!)

نظر خودتو بهمون بگو!

قوانین بخش نظرات:

1- از الفاظ نامناسب استفاده نکنید.

2- پیام خودتون رو فارسی بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش دیسکورد

چگونه در دیسکورد عکس یا ویدیو بفرستیم؟

ترفند های دیسکورد

چطور در دیسکورد هر چیزی رو منشن کنیم؟

معرفی ربات ها

بات NQN بهترین جایگزین نیترو دیسکورد

ترفند های دیسکورد

حالت های متن در دیسکورد

آموزش دیسکورد

تنظیمات نوتیفیکیشن دیسکورد

کانفیگ سرور دیسکورد

نحوه ساخت لینک اختصاصی سرور دیسکورد