آموزش ساخت اکانت دیسکورد

فهرست مطالب

اگر برای صحبت کردن با دوستان خود در مورد کارهای روزمره یا بازی های آنلاین دیسکورد را دانلود و نصب کرده اید، الان زمان آن فرا رسیده تا با ساخت اکانت دیسکورد، وارد دیسکورد شوید و گفتگوی خود را با دوستتان شروع کنید.

ایجاد یک حساب در دیسکورد کار آسانی است و ما در این آموزش برای شما تمام نکات ریز و درشت برای ورود به دیسکورد را توضیح داده ایم تا به راحتی اکانت خود را در دیسکورد بسازید. برای دانلود دیسکورد برای گوشی یا کامپیوتر اینجا رو بخونید.

آموزش ساخت اکانت دیسکورد

چگونه اکانت دیسکورد بسازیم؟ شما بعد از دانلود و ورود به نرم افزار دیسکورد، برای شروع ارتباطتون با دوستاتون باید یک در دیسکورد اکانت بسازید. ما در ادامه ساخت اکانت دیسکورد را برای 2 سیستم عامل ویندوز و اندروید به شما یاد می‌دهیم. ایجاد حساب در ios و mac هم مثل همین دو مورد است.

توجه: برای امنیت بیشتر اکانت خودتون، حتما دومرحله ای دیسکورد رو فعال کنید.

چطور در کامپیوتر اکانت دیسکورد بسازیم؟

بعد از باز کردن دیسکورد، صفحه ی ورود به دیسکورد برای ما نمایش داده می‌شود اما ما از دکمه ی Register برای ثبت نام در دیسکورد استفاده می‌کنیم.

ثبت نام در دیسکورد

بعد از اینکه دکمه Register رو زدیم صفحه ی ثبت نام در دیسکورد برای ما به نمایش در میاد.

حالا با پرکردن فیلد های زیر، می‌تونیم اکانت خودمون رو بسازیم.

  • Email: در این قسمت یک ایمیل معتبر وارد کنید.
  • Username: اینجا یوزرنیم خودتون رو به زبان انگلیسی یا فارسی بنویسید. استفاده از کارکترهای مختلف هم توی یوزر نیم دیسکوردتون آزاده.
  • Password: یک رمز قوی برای اکانت خودتون انتخاب کنید تا امنیت حسابتون بالاتر بره.

ساخت اکانت دیسکورد

با زدن دکمه Continue اکانت دیسکورد شما ساخته می‌شه! احتمالا بعد از رد کردن این مرحله، سن شما پرسیده شود.

با ورود به سایت تایم می‌توانید تاریخ تولد خود را از شمسی به میلادی تبدیل کنید.

انتخاب سن اکانت دیسکورد

چطور در موبایل اکانت دیسکورد بسازیم؟

همانطور که قبلا گفتیم، بعد از نصب دیسکورد موبایل هم باید یک اکانت بسازیم تا بتوانیم با دوستانمان صحبت کنیم. پس ادامه مطلب را بخوانید.

برای ساخت حساب دیسکورد در موبایل، باز هم مثل کامپیوتر نیاز به سه مورد از اطلاعات داریم.

بعد از نصب دیسکورد و ورود به آن، صفحه ی خوش آمد گویی نشان داده می‌شود که در اینجا باید روی دکمه Register کلیک کنیم. بعد از آن اطلاعات خواسته شده را وارد می‌کنیم و Create an account را می‌زنیم و تمام.

اگر از قبل یک اکانت دیسکورد داشتید می‌توانید روی دکمه Login در صفحه خوش آمدگویی کلیک کنید و مثل صفحه سوم از عکس زیر، با وارد کردن ایمیل و رمز خود، وارد اکانت خود شوید.

ساخت اکانت دیسکورد موبایل

2 روش برای وریفای اکانت دیسکورد

وریفای کردن با ایمیل

بعد از اینکه اکانت شما در دیسکورد ایجاد شد، از طرف دیسکورد برای اکانت شما ایمیلی  به صورت خودکار ارسال خواهد شد. برای تأیید ایمیل خود فقط باید به ایمیل خود بروید و روی لینکی که در ایمیل ارسال شده کلیک کنید. یا اگر لینک کار نکرد، بر روی دکمه Verify Email کلیک کنید.

تایید ایمیل اکانت دیسکورد

اگر به هر دلیلی ایمیل شما با پیامی که از طرف دیسکورد آمده تایید نشد، جای نگرانی نیست. بعد از مدتی که از دیسکورد کار کنید در بالای صفحه ی این نرم افزار؛ دکمه ی Resend برای شما نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی این دکمه ایمیل فعالسازی مجدد برای شما ارسال می‌شود.

پیشنهاد میکنم این مطلبو هم بخونی:  آموزش بخش ابوت می دیسکورد (About Me)

ارسال مجدد لینک تأیید ایمیل

وریفای کردن با شماره موبایل

اگر می‌خواهید امنیت حساب دیسکورد خود را به بهترین نحو تأمین کنید باید اکانت دیسکورد خودتان را به موبایل خود متصل کنید. خوبی این روش این است که بعد از هربار ورود به دیسکورد، باید کدی که برای شماره ی موبایلتان ارسال می‌شود را وارد کنید. این قابلیت از ورود دیگران به اکانت شما جلوگیری می‌کند.

برای وریفای حساب دیسکورد خود با شماره موبایل کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد تنظیمات دیسکورد و بخش My Account می‌شویم.
  • در قسمت Phone Number روی دکمه Add کلیک کنید.

وریفای کردن اکانت دیسکورد با شماره موبایل

  • در این قسمت روی +1 کلیک کنید و کشور ایران را با پیش شماره +98 بیابید و انتخاب کنید.
  • شماره موبایل خود را بدون 0 در کادر وارد کنید. مثال: 9901234567
  • روی دکمه Send کلیک کنید تا کد تأیید برای شما ارسال شود.

شماره موبایل خود را وارد کنید

  • در این قسمت هم کدی که برایتان پیامک شده را وارد کنید تا شماره موبایلتان به حساب کاربریتان متصل شود.

کد 6 رقمی دیسکورد

توی این مطلب چی یاد گرفتیم؟

مراحل ساخت اکانت دیسکورد را با هم انجام دادیم و الان اکانت ما آماده است. حالا وقت آن است که با دوستان خود در یک سرور دیسکورد صحبت کنید و اوقات خود را سپری کنید.

اگر از این مطلب خوشتون اومد؛ از بقیه آموزش های دیسکورد ما هم دیدن کنید و لینک این مطلب رو برای دوستای تازه کارتون بفرستید.

4.7/5 - (18 نفر به این پست امتیاز دادن!)

نظر خودتو بهمون بگو!

قوانین بخش نظرات:

1- از الفاظ نامناسب استفاده نکنید.

2- پیام خودتون رو فارسی بنویسید.

36 دیدگاه

  1. آرتین گفت:

    چرا موقع ساخت اکانت وقتی می خوام اون چیزی که میگه رو انتخاب کنم وقتی انتخاب می کنم بار ها و بار های اون رو تکرار می کنه مشکل چیست؟

  2. سلطان باس گفت:

    سلام خسته نباشید من قبلا تو دیسکورد یه اکانت داشتم و الان دوباره دیسکورد رو نصب کردم ومیزنم روی لاگ این تا برگردم به اکانتم پسورد و ایمیلم هم میزنم درست با نت ایرانسل خانگی ولی وقتی میزن برم رو اکانتم دور ایمیلم خط میکشه و میگه درست بنویس من هم همشو درست نوشتم ولی باز هم میگه اشتباهه چیکار کنم اگه میشه بگید

  3. امیر گفت:

    سلام خسته نباشید من قبلا تو دیسکورد یه اکانت داشتم و الان دوباره دیسکورد رو نصب کردم ومیزنم روی لاگ این تا برگردم به اکانتم پسورد و ایمیلم هم میزنم درست با نت ایرانسل خانگی ولی وقتی میزن برم رو اکانتم دور ایمیلم خط میکشه و میگه درست بنویس من هم همشو درست نوشتم ولی باز هم میگه اشتباهه چیکار کنم اگه میشه بگید

  4. علی گفت:

    سلام من میخوام دو تا اکانت داشته باشم اون یکی رو که میسازم نمیتونم واردش بشم یه علامت تعجب قرمز بقلش هست و میگه دوباره ی لوگ این کن منم دوباره میکنم ولی فرقی نمیکنه

  5. سعید گفت:

    سلام من نمیخوام هیچ اکانتی روی هیچکدوم از ایمیلهام داشته باشم … چطوری میشه حذفشون کرد و با همون ایمیل دوباره از صفر حساب دیسکورد ساخت ؟

  6. MR GYGACHD گفت:

    من الان چیکار کنم قبلا اکانت داشتم میخوام بر گردونم ارور میده?جیمیلمم معتبره برا هزار نوع بازی استفاده میکنم

  7. هدیه گفت:

    سلام
    من الان شمارم رو وارد کردم و کد شش رقمی اومد برام وقتی میرنم کد رو میگه کد وریفای invild
    میشه لطفا جوابمو بدین
    چرا اینجوری میشه

  8. بینش کم از بیم شکمه گفت:

    من وقتی کد رو میزنم ارور میده و در قسمت ایمیل هم هیچ پیامی برام نمیده لطفا زود جواب بدین

  9. امیر گفت:

    سلام من یک اکانت جدید ساختم همین امروز وریفای ایمیل و شماره هم کردم ولی وقتی میخوام وارد یک سرور دیسکورد بشم میگه رباتی بعد همون تست من انسان هستم رو میاره حالا انتخاب میکنم ولی وارد نمیشه دوباره همونو میاره بازم که میزنم بازم میاره چرا؟
    ممنون میشم اگه کمک کنید

  10. fatmh گفت:

    سلام من اکانت درست می کنم بعد که می خوان لاگین کنیم میاره پسورد اشتباه من چی کار کنم درست بشه

    • MesterSye گفت:

      سلام. به کوچیک و بزرگ بودن رمزتون و تمام کارکترهایی که استفاده کردید باید دقت کنید که درست وارد کنید.
      اگه در نهایت نشد، میتونید از بخش Forget Password استفاده کنید و با ایمیلی که اکانت ساختید، رمز رو ریست کنید. (یه ایمیل براتون میاد که لینک ریست داخلش هست.)

  11. کیانا گفت:

    سلام من نمیتونم شماره موبایلمو وریفای کنم
    با pc هم امتحان میکنم ولی بازم پیامی برام ارسال‌نمیشه

    پیامش زود ارسال میشه یا خیلی طول میکشه؟

    • MesterSye گفت:

      سلام. متاسفانه تا جایی که میدونیم دیسکورد برای اپراتور همراه اول کد نمیفرسته. فعلا ایرانسل رو چون تست کردیم میدونیم که اوکیه. سعی کنید از شماره ایرانسل یا شماره مجازی استفاده کنید.

  12. amir گفت:

    salam khasteh nabashid man shomare ro bedon sefr mizanam vali send nemikone che moshkeli dare ?

    • MesterSye گفت:

      سلام امیر جان؛ اگه با نسخه موبایل داری امتحان میکنی احتمالا ارور میده بهت. با پیسی بزن و تا جایی که من میدونم با ایرانسل زودتر کد رو میفرسته.

  13. رضا برزگر گفت:

    سلام
    من چندین ماه پیش دو اکانت در دیسکورد ساختم و باهاشون در بسیاری از کانالها عضو شدم و مشکلی نداشتم تا اینکه از حدود 10 روز پیش یا بیشتر برای ورود به اکانتم گزینه وریفای می خواد و هر بار هم که شماره ایران را وارد میکنم هیچ شماره ای دریافت نمیکنم. چندین بار با بخش های مختلف دیسکورد تماس گرفتم و هر کدام چیزی گفتند و در نهایت هر کاری گفتند را انجام دادم و مشکل برطرف نشد. چند روز پیش خواندم که دیسکورد هم شماره های ایران را تحریم کرد و حالا دیگر هیچ دسترسی ندارم. لطفا من را راهنمائی کنید چه کنم؟ ایا باید از شماره مجازی یا سیم کارت بین المللی استفاده کنم برای وریفای ؟ چون میگه یکی از شماره هات مسدود شده و دیگری هم برای اکانت دیگری است. واقعا خسته و کلافه شدم. لطفا راهنمائی کنید.
    سپاسگزارم.

    • MesterSye گفت:

      سلام رضا جان. نه هیچ مشکلی پیش نیومده و ما تحریم نشدیم.
      اگه کدی برات پیامک نمیشه احتمالا بخاطر اینه که داری با موبایل درخواست میدی. از کامپیوتر استفاده کنی برات کد میاد و مشکلی نداره. نیازی به استفاده از شماره مجازی هم نیست.
      اینکه میگه شماره ات مسدود شده رو در جریان نیستم اما خب اون یکی ارور مشخصه که برای چیه. شماره رو فقط برای یه اکانتت میتونی استفاده کنی.

      • reza342 گفت:

        سلام. با کامپیوتر اصلا امکان انتخاب شماره 98 ایران وجود نداره. چون اصلا داخل لیستش نیست

      • MesterSye گفت:

        سلام. از طریق کد کشور شما نمیتونید انتخاب کنید. خود کلمه Iran رو سرچ کنید براتون +98 رو میاره.

  14. مجید گفت:

    سلام من برای وریفای ایمیل رو انتخاب می کنم . ایراد می گیره که باید با موبایل تایید کنی . شماره میزنم . باز هم ایراد میگیره که مشکلی هست . با پشتیبانی ارتباط گرفتم که گفت نباید vpn روشن باشه . بدون vpn هم که دیسکورد باز نمیشه . چه باید کرد ؟

  15. Mohammad_128 گفت:

    من با ارور invaild phone number مواجه میشم چطوری حلش کنم ؟

    • MesterSye گفت:

      سلام محمد. باید به طرز درستی شماره خودتو رو بزنی. وقتی کد کشور (+98) رو وارد میکنی بعدش دیگه شماره رو باید بدون 0 بزنی. مثلا: +98 9171234567

  16. حسام گفت:

    سلام من خواستم شمارمو وریفای کنم ولی میگه که تو یه اکانت دیگه استفاده شده ولی من اکانت دیگه یادم نمیاد استفاده کردم راهی وجود نداره بفهمم کدوم اکانتم بوده

  17. علی گفت:

    من دیسکوردم یه مشکل داره کسی میتونه براش عکس بفرستم. اقا باز نمیشه نوشته روی صفحه something’s going on here. نوشته ایمیل خود را تایید کنید اصلا نمیشه صد بار تایید کردم!

    • MesterSye گفت:

      سلام عزیز. توی تلگرام به آیدی من پیام بدید: MrSye

      • iman گفت:

        سلام من دیسکورد رو ریختم اکانتم رو درست کردم و وارد شدم ولی مرحله‌ای که میخوام کسی رو عضو کنم یا من عضو کانال دیسکورد یه نفر یه دفعه یه صفحه ای میاد که باید شمارتو بدی و من دادم و همون کارایی که شما گفتید بعد هر چی صبر میکنم کد نمیاد برام و چند روزه که صبر کردم الان چه‌کار کنم ؟

      • MesterSye گفت:

        سلام ایمان. متاسفانه کد فعالسازی برا اپراتور همراه اول نمیاد. از شماره ایرانسل استفاده کن.

    • سم گفت:

      منم همینطور اگه فهمیدی چیه قضیش به منم بگو مرسی

      • MesterSye گفت:

        با زدن vpn احتمالا اوکی میشه. اگه نشد چند دقیقه یا چند ساعت بعد امتحان کنید.

  18. . گفت:

    من نمی تونم ریجستر کنم ایمیلو پس ورد رو میزنم هی میگه captcha required چیکار کنم؟

    • MesterSye گفت:

      سلام. این مشکل Recaptcha به دو حالت بستگی داره.

      • 1) ری کپچا به آیپی شما مطمئن نیست و ری کپچای پنهان براتون اومده. یعنی اینکه ورژن استفاده شده شما رو بات شناسایی کرده و راهی ندارید جز اینکه کمی بعد امتحان کنید.
      • 2) روش دوم یعنی به آیپی شما حساس شده اما بخاطر تحریم یا … ری کپچا براتون لود نشده که با استفاده از نرم افزار تغییر آیپی می تونید یکبار دیگه دیسکورد رو باز کنید تا کپچا براتون معلوم بشه.

      اگر بازم مشکلتون حل نشد با یک اکانت دیگه، به سرور دیسکورد ما جوین بشید تا راهنماییتون کنیم.

  19. Akushi گفت:

    bara mn b shomaram ersal nmikone

    • MesterSye گفت:

      باید صبر کنید تا خودش بفرسته. اگه نمیاد راهی وجود نداره جز اینکه چند ساعت یا روز بعد امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش دیسکورد

دیسکورد به چه دردی میخورد و چه استفاده هایی دارد؟

معرفی ربات ها

بات NQN بهترین جایگزین نیترو دیسکورد

ترفند های دیسکورد

حالت های متن در دیسکورد

آموزش دیسکورد

تنظیمات نوتیفیکیشن دیسکورد

کانفیگ سرور دیسکورد

نحوه ساخت لینک اختصاصی سرور دیسکورد

کانفیگ سرور دیسکورد

ساخت انانسمنت چنل