9 راز افزایش ممبر دیسکورد

فهرست مطالب

راه انداختن یک سرور و پیدا کردن ممبرهای واقعی و مناسب کار نسبتا سختی هست اما چطور ممبر دیسکورد خودمون رو زیادتر کنیم؟ بعد از راهنمایی های ما توی این مطلب از سای تک، شما نیازی به نگرانی از این بابت ندارید.

1) بدون برند سازی، سرورتون از یاد میره

این یک واقعیته، اسم و آواتار سرور شما میتونه روی جوین شدن یا نشدن یک ممبر تاثیر بذاره. وقتی که شما سرور خودتون رو در لیست سرورهایی که جوین هستید نگاهی می کنید، می فهمید که اسم و آواتار خیلی تاثیر گذاره. (تموم شد)

مطمئن بشید که اسم و عکسی که برای سرور خودتون انتخاب کردید، بازتابی از فعالیت هایی باشه که در سرور انجام میشه، جذاب و تو دل برو باشه. هیچ چیز بد تر از این نیست که سرور شما پروفایل ضعیفی داشته باشه و از اون بدتر اینکه اصلا پروفایلی نداشته باشه!

شما برای طراحی پروفایل خودتون نیاز نیست گرافیست باشید. برای طراحی یک پروفایل مناسب می تونید عکس های مناسبی رو از Pinterest دانلود کنید یا با ابزار آنلاین Canvas طرح دلخواه خودتون رو ایجاد کنید.

اپلیکیشن کانواس - Canvas

2) از ایموجی ها، گیف ها و متن های دکوری استفاده کنید

به شما پیشنهاد می کنیم حتما ظاهر سرور خودتون رو خیلی زیبا ایجاد کنید. از ایموجی ها، گیف ها و متن های فونت دار و دکوری استفاده کنید تا سرور شما رو جذاب تر کنه.

ایموجی های سفارشی

برای مثال شما ایموجی های مرتبط با سرور خودتون رو میتونید داشته باشید. مثلا اگر یک سرور تفریحی دارید، از ایموجی های فان استفاده کنید. هر سروری که دارید، ایموجی های مناسب خودتون رو اد کنید.

اگر ایموجی ای توی سرورتون خیلی کم استفاده میشه میتونید اون رو پاک کنید و با ایموجی بهتری جایگزین کنید. برای راحتی شما در انتخاب ایموجی ها، ما یک پک ایموجی دیسکورد آماده کردیم که می تونید رایگان ازش استفاده کنید.

متن های دکوری

شما همچنین می تونید از متن های فانتزی برای سرور خودتون استفاده کنید. در اسم سرور، اسم کانال ها یا رول ها و حتی پیام هایی که توی سرورتون می فرستید، از استایل های خاص (متن فونت دار) استفاده کنید.

lingojam یکی از بهترین سایت های ساخت متن فانتزی برای دیسکورد هست. ما بعدا حتما بهترین وبسایت های متن فانتزی دیسکورد رو بهتون معرفی می کنیم.

نکته قابل توجه در استفاده از فونت و متن فانتزی این هست که این متن ها ممکنه در بعضی گوشی ها یا سیستم عامل های قدیمی پشتیبانی نشه و نه تنها ظاهر جذابی نداره، حتی متن شما به صورت مربع نشون داده میشه. پس حتما از فونتی استفاده کنید که برای همه سیستم عامل ها قابل خوندن هست.

گیف ها

توی دنیای امروز مجازی، گیف ها خیلی جذابیت خاصی دارن. وبسایت ها و کانال های زیادی در تلگرام و تویتتر و … هستن که گیف های قشنگی رو ایجاد می کنن. شما می تونید از این گیف ها برای جذابیت بیشتر سرور خودتون استفاده کنید.

3) یک اسم جذاب انتخاب کنید

اسم سرور شما هم یکی از چیزهایی هست که برای جوین شدن ممبر دیسکورد خیلی قابل توجه هست و باید بهش دقت زیادی کنید.

پیشنهاد میکنم این مطلبو هم بخونی:  آموزش تغییر فونت دیسکورد کامپیوتر

در انتخاب اسم سرور حتما 3 سوال زیر رو از خودتون بپرسید:

  • آیا اسم سرور شما هدفش رو هم بیان می کنه؟
  • آیا کوتاه، جذاب و به یاد موندنی هست؟
  • یک ممبر رو مجبور به عضویت می کنه؟

شما نباید از یک اسم طولانی برای سرور خودتون استفاده کنید. اسم های کوتاه بیشتر در ذهن میمونن و این به سرور شما کمک می کنه. در ضمن اگه اسمی خاص و حتی خنده دار برای سرورتون بذارید احتمال عضویت ممبر دیسکوردتون رو خیلی بیشتر می کنه.

4) سرور خودتون رو با ربات ها پر کنید

سرورهای دیسکورد بدون وجود بات های سرگرم کننده جذابیتی ندارن. شما همیشه باید دنبال بات های جدید برای سرور خودتون بگردید تا بتونید با عضویت اونها در سرورتون سرگرمی رو برای ممبرهای دیسکوردتون ایجاد کنید.

استفاده از بهترین بات های دیسکورد سرور شما رو از نظر کیفیت تضمین می کنه.

5) از ممبر دیسکورد خودتون استقبال کنید

به ممبراتون خوش آمد بگید. شاید فکر کنید استفاده از یک بات ولکامر رو میگم اما سخت در اشتباهید! ممبری که به سرور شما جوین میشه یک انسانه و نمیتونه با ربات ارتباط خوبی بگیره. پس چه خوبه که شما خودتون به ممبر جدید خوش آمد بگید.

ما توی سرور سای تک با استفاده از بات Yagpdb تونستیم یک ولکامر طبیعی رو ایجاد کنیم تا ممبر جدید دیسکوردمون، توی چت جنرال منشن بشه و بقیه بهش خوش امد بگن.

بات ولکامر دیسکورد

6) اهداف سرور خودتون رو مشخص کنید

خودتون رو به جای یک ممبر دیسکورد قرار بدید. چرا باید توی سرور شما جوین بشه؟ چه کسی باید توی سرور شما جوین بشه؟ سرور شما به چه دردی می خوره؟ اینا همه ی سوالاتی هست که باید از خودتون بپرسید.

اگر شما هدف خودتون رو از ایجاد سرور بتونید، در پیدا کردن ممبر دیسکورد دچار مشکل نمیشید. اگر بدونید دنبال کی هستید و چرایی سرورتون رو به کاربرا نشون بدید، راه رو برای عضویت اونا ساده تر می کنید.

خیلی از اونرها در دیسکورد می ترسن از اینکه موضوع سرور خودشون رو مشخص کنن و به همین دلیل، سرورشون رو برای همه درست می کنن. اما ممبر گرفتن توی این زمینه خیلی سخته چون خیلی از سرورهای دیگه به همین منظور از قبل ایجاد شدن.

ممبر دیسکورد

7) تمرکز روی یک موضوع خاص

شما سرورهای موفقی رو تا به حال دیدید که روی یک موضوع خاص تمرکز کردن. مثلا: CS:GO, Web Developers, …

به این صورت شما کاربرایی جذب می کنید که مطمئنا با شما ارتباط برقرار می کنن و سرگرم میشن و احتمالا دوستای جدیدی توی سرور شما پیدا می کنن.

8) برگزاری ایونت ها

ایونت های سرگرم کننده ایجاد کنید تا ممبرها به شما عادت کنند. اگه تا حالا برنامه ای برای برگزاری ایونت نداشتید، حتما این مورد رو توی برنامه زمانی خودتون قرار بدید.

سازماندهی و ایجاد یک ایونت خیلی ساده اس. ایده های زیادی برای ایونت های دورهمی وجود داره. البته همه ی اینها بستگی به موضوع سرور شما داره. مثلا در یک سرور دورهمی گرافیست ها، دورهمی و صحبت راجع به بازار کار گرافیک می تونه یک ایونت جذاب باشه.

پیشنهاد میکنم این مطلبو هم بخونی:  نحوه ساخت سرور دیسکورد

نکته خیلی مهم: تبلیغات شفاهی یکی از بهترین راه ها برای افزایش ممبر دیسکورد هست. ممبرهای شما حتما ایونت هاتون رو با دوستاشون به اشتراک میذارن و در موردش با بقیه صحبت می کنن. پس قدرت ایونت ها رو دست کم نگیرید.

نکته طلایی: سرور خودتون رو اکتیو نگه دارید

سرور خودتون رو فعال نگه دارید. این نکته طلایی رو خیلی از اونرها فراموش می کنن. حتما شما هم تا حالا به سرورهایی جوین شدید که هیچ فعالیتی ندارن و شما رو درگیر خودشون نمی کنن. و شما هم احتمالا بدون اینکه فعالیتی بکنید، از اونجا خارج شدید.

بنابر این اگر سرور شما فعالیت کمی داره، باید حتما هر روز از ممبر دیسکورد خودتون سوالات متنوع بپرسید تا اونها رو درگیر کنید و بتونید وادار به فعالیتشون کنید. مثلا اگه سرور شما در مورد بازی هست، می تونید سوالاتی در مورد بازی های مورد علاقه، مشکلات خودشون در بازی ها یا … بپرسید. یا حتی اخبار بازی ها رو اعلام کنید.

اگر اعضای سرور شما با همدیگه درگیر بشن و تعامل ایجاد کنن، مطمئن باشید بعد از گذشت مدت کوتاهی، فعالیتشون خیلی بیشتر از قبل میشه.

حالا که با این 9 راه طلایی آشنا شدید، برای حمایت از ما می تونید به این مطلب امتیاز بدید و توی سرور ما جوین بشید و از مطالب جدیدی که توی وبسایت میذاریم مطلع بشید.

4.6/5 - (27 نفر به این پست امتیاز دادن!)

نظر خودتو بهمون بگو!

قوانین بخش نظرات:

1- از الفاظ نامناسب استفاده نکنید.

2- پیام خودتون رو فارسی بنویسید.

2 دیدگاه

  1. ASALONE- گفت:

    سلام من دنبال چند تا ایده برای فعالیت سرور دیسکورد هستم اگر امکانش هست شما تو مطلب جدیدتون بهش اشاره کنید

  2. Haman گفت:

    سلام وقتی سرور دیسکورد ساختم چه شکلی ممبر جمع کنم من تو سرور های معروف رفتم و شانسی به پی وی کسی سرورمو معرفی کردم ولی فقدر 2 نرفشون اومدن روش دیگه ای هست که سری ممبر جمع کنم سرورم همه چیز هایی که فتید رو هم دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش دیسکورد

دیسکورد به چه دردی میخورد و چه استفاده هایی دارد؟

معرفی ربات ها

بات NQN بهترین جایگزین نیترو دیسکورد

ترفند های دیسکورد

حالت های متن در دیسکورد

آموزش دیسکورد

تنظیمات نوتیفیکیشن دیسکورد

کانفیگ سرور دیسکورد

نحوه ساخت لینک اختصاصی سرور دیسکورد

کانفیگ سرور دیسکورد

ساخت انانسمنت چنل